.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحقیق و تفحص ازبانک‌ها دوباره کلیدخورد

 شمال نیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه طرح تحقیق و تفحص از بانک‌ها به منظور بررسی وضعیت مطالبات معوق خبر داد و گفت: پیگیری کفایت سرمایه بانک‌ها، میزان دقیق معوقات ومشکوک الوصول‌ها به تفکیک بانک‌ از موارد مطرح در این طرح است.

ایرج ندیمی با اشاره به افزایش مطالبات معوق بانکی از ارائه طرح تحقیق و تفحص بانک‌ها به هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: این طرح در 15 بند تدوین شده و امیدواریم در هفته‌های آینده فرصت طرح در مجلس را داشته باشد.

وی افزود: برای تصمیم‌گیری راجع به این موضوع و تدوین طرحی برای آن در ابتدا باید اطلاعات مشخصی از وضعیت مطالبات معوق داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جزئیات این طرح، گفت: پیگیری کفایت سرمایه بانک‌ها، میزان دقیق معوقات، مشکوک الوصول و سر رسید شده به تفکیک بانک‌ها از جمله موارد مطرح در این طرح است.

ندیمی تصریح کرد: در این طرح میزان جمع آوری سپرده‌ها در طول 5 سال گذشته، میزان تاخیر، جرایم و اصل و فرع آن، علت عدم پرداخت تسهیلات وام ازدواج و اجرایی نشدن مصوبات شورای پول و اعتبار هم مورد توجه قرار گرفته است. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 ارديبهشت 1393
حالاآقای روحانی باکلیدکارش راشروع کرده همه میخوان کلیدبخورن!اگه کلیدروبخورن فقط تدبیرمیمونه که بدون کلیدنمیشه کاری کرد!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.169 seconds.